Partners
Associates
Als trainer is zij gespecialiseerd in leiderschap, (interculturele) communicatie, persoonlijke effectiviteit, teamwork en organisatieveranderingen. Als coach begeleidt zij medewerkers, seniors, managers, en directieleden, bij vragen rondom loopbaan, werkdruk of job performance.
Haar achtergrond biedt een sterke kennis van en ervaring met psychologische en organisatorische processen. Dit stelt haar in staat om verschillende coaching- en trainingsmodellen en -technieken in te zetten, zodat ze echt kan werken met wat het meest past in de situatie en bij de vraag die er ligt.
In haar aanpak is zij enthousiast en humorvol, en creëert zij een veilig leeromgeving.
In de afgelopen jaren heeft Marcha verschillende (middel)grote organisaties, zoals het Summa College, SintLucas, Royal Swinkels Family Brewers, Carglass, Engie en ASR, geadviseerd en begeleid op het gebied van medewerkersbeleving, interne, verander- en leiderschapscommunicatie. Ze is gedreven en betrokken. Een strategisch denker en pragmatische uitvoerder. Met een kritische blik en een groot kwaliteitsbesef.
Met haar overtuiging dat bedrijven succesvoller zijn met aandacht voor de employee experience helpt zij bedrijven de medewerker echt centraal te zetten.
Operations management
Een energieke dame met een achtergrond in bedrijfskunde waarmee ze een multidisciplinaire en frisse blik werpt op zaken. Ze heeft oog voor detail en haalt haar energie uit het oplossen van ingewikkelde kwesties. Ayla is integer, spontaan, flexibel en zeer gedreven. Verbinden is haar kracht.
Office management
Partners
We geloven in de kracht van samenwerken. We willen altijd de beste opstelling neerzetten. Daarom werken wij nauw samen met onze strategische partners.
Precies in het middelpunt (Senter) werken wij toe aan resultaten in tweevoud: persoonlijke ontwikkeling en organisatieontwikkeling, gedrags- en bedrijfsresultaten, mensgerichtheid en resultaatgerichtheid, leiderschap en management.
Context is leidend voor gedrag, dat gegeven zorgt ervoor dat het leren in de praktijk dient plaats te vinden. Zo hoeft er geen transfer meer gemaakt te worden van de leersituatie naar de werksituatie. Het bereiken van de businessdoelen vormt voor ons het platform om te leren. Vanuit de strategie en vervolgens de drijfveren en talenten van de medewerker en/of het team ontwikkelen we gedrag dat een verschil maakt voor de business. Want leren krijgt pas waarde als het toegepast wordt en uitgelijnd is met de strategie. Daar waar mogelijk en wenselijk werken we toe naar meetbare resultaten. Zo krijgt leren optimaal rendement voor alle betrokkenen.
Door het merk uit te lijnen met de strategie van de organisatie, de interne cultuur en het publiek buiten. Door diep te doorleven waar je als organisatie voor staat en gaat, door de interne cultuur te zien als het grootste goed en door te begrijpen wat het publiek echt waardevol vindt.
Treams en Upane hebben de ambitie om de reis die klanten inzetten te borgen en laten beklijven op een duurzame manier. Waar Upane de beweging in gang zet en richting geeft, kan Treams deze versnellen en verankeren.